sunnuntai 19. elokuuta 2012

ÜberBLING!!

Kello on miljardi, mun ois pitänyt nukkua jo ehkä tunti sitten ja mä en tehnyt niin, vaan maalailin ja duunailin vaan näitä kynsiä ja hitto, että lähtikin lapasesta! Mun piti vaan siivota kynsilakkalaatikko ja tuotanoinnii.. Taitaa olla päivän teemana toi mopolla rotkoon ja lapasesta karkuu, sillä mun piti ripustaa kolme taulua seinälle, lopputuloksena se, että muutin makuu- ja olohuoneessa kaikkien huonekalujen paikkaa vähintään kerran. Mutta nyt, kun olen saanut uuden kameran antia jaettua kokonaisen kuvan verran ja kakustakin on pelkkä kuorrute syöty (muusta kakusta tuli silkkaa pascaa), niin on aika luovuttaa tämän päivän suhteen, eiks. 
ps. BLING! Ois pitänyt ehkä lisätä noihin gimpillä vielä parit blingit.
pps. aivan liian kauan kynsilakkojen ja -poistoaineiden äärellä, täähän käy päähän!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro joku juttu!